Friday, September 17, 2010

i simpl storiki

Ek ht bslyt om vi julle i storiki ti skryf in “SMS taal”.

Vnoggnd tu ek by di garage uitry toe sien ek my kar si 1 wiel is pap.  Ek moes toe di wiel omrl.  ek ht vreeslk gevluk & kwat geraak oor di simpl wiel.

Eers mut jy di sparwl lat uitkom.  Die sparwl het i ding innie midl va di vloer ondir di mat.  Dar sit i mur wat jy moet drai tot di wiel oppie grnd is.  Dan mur jy di wiel tot hy loskom va di ding af.  Di sparwl is omtrnt helfte va di regte wiel – hy lyk soos i marie biskit en het grot letrs op wat sê hy maggie vinigir as 80 ry ni.

My hanne ht vrslk vyl gerak met die wiel ryliry.  Weetie hoeko i bleri wiel altyd so vuil moet wesie.  di pat is mossie so erg vuil ni man?  Ht somma my eie mur ook gestrip.

Tu mut ek die annir wiel afhal & di wiel-mur is bai styf vas.  Tu vluk ek wee baje.  Na ek di wiel afgekry ht mus ek di dun sparwiliki opsit.

Ek het di sparwiliki oppie kar gesit en toe mus ek na di tajr plek toe ry ommie tajr te fix.

i bleri skroef ht innie wiel gasteek en hy sit oppie kant va di wiel nou kan ekkie eers di wiel lat fix ni – moet nuwe ene buy.

8 nee man dissie lekka nie etse.

Ek wag tu viddie maniki ommie wiel om te ryl.  Tiwyl ek kyk sien ek di mensi wat karre was da by die kawasj.

Di wiel is kla ma ek mut nog di sparwiliki trig sit.  Dan mut ek wee di ou mur drai tot hy di dingiki oppie grnd lat sak.

Di dag kannet betr rak va hi af.

No comments: